Waarom Mikrotik support?

Er kunnen diverse redenen zijn om gebruik te maken van Mikrotik support van Mikrotrain. Denk bijvoorbeeld aan:

  • netwerk dat niet meer voldoet
  • acute storing
  • prestatieproblemen
  • nieuwe wensen
  • noodzakelijke updates

Mikrotrain werkt alleen voor de zakelijke markt. Toch zijn er zaken die u (als particulier) zelf kunt doen.

MikroTrain Cases

Bekijk de cases

Wat kunt u zelf doen?

Soms zijn problemen eenvoudig op te lossen. Denk bijvoorbeeld aan het verplaatsen van een WiFi access point om betere dekking te krijgen. Ook zijn problemen soms op te lossen door het netwerk anders in te richten, dus zonder dat er geïnvesteerd moet worden in nieuwe apparatuur.

Als u zelf aan de slag wilt, hebben we de volgende handige links voor u. De pagina’s zijn wel voor technici gemaakt maar enkele tips zijn eenvoudig uit te voeren en kunnen helpen.

Voor WiFi problemen heeft het bekende tijdschrift ‘Computer Totaal’ een handige pagina aangemaakt: https://computertotaal.nl/artikelen/internet-thuis/15-oplossingen-voor-al-je-wifi-problemen/

Ook voor netwerkproblemen hebben ze een pagina gemaakt: https://computertotaal.nl/artikelen/internet-thuis/zo-doe-je-dat-netwerkproblemen-oplossen-62564/

Neem contact met ons op

Ondersteuning door specialisten?

Als Mikrotik support door een specialist wenselijk is, dan bent u bij Mikrotrain op het juist adres. Want naast Mikrotik trainingen bieden wij ondersteuning door Mikrotik gecertificeerde specialisten. Dat kan zijn het oplossen van problemen, advies, engineering en realisatie.

Waarom Mikrotik support van Mikrotrain

Mikrotrain is gespecialiseerd in alleen Mikrotik. Zo kunnen we onze kennis en ervaring op een hoog niveau houden. Dit wordt gewaarborgd door constante scholing en consultancy bij diverse klanten en projecten.

  • Mikrotik gecertificeerd
  • Jaren ervaring
  • Alleen specialisten

Ook gebruikmaken van Mikrotik support? Neem contact met Mikrotrain op.

Wilt u meer weten over MikroTrain?

Neem contact met ons op